Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Úterý Prosinec 21 11:05:56 CET 2021

Sám jsem měnil displej, resp. dotyk jen u nějakého lowendu, kde se to
nechalo rozebrat i bez horkovzduchu, nový díl stál asi 300 z aliexpress.
Jenže tam byly šroubky a bylo tam vidět, že se to dá rozebrat. Mělo to i
sundávací zadní kryt a vyměnitelnou baterii... u těch nových telefonů je to
kompaktní, slepené a hrozí, že to při rozebírání zničíte nebo aspoň
poškodíte. Nebo tam budete mít po složení nějakou bublinu / smetí pod
dotykem a budete se na to muset koukat... náhradní díl stojí 800 a ještě se
budete vztekat, oprava 1000 a musíte jenom dojít na poštu.

Opravuju kdeco a vrtám se v kdečem, ale do mobilu jsem se pouštět nechtěl,
fakt ne. I auto jsem nedávno dal radši do servisu, přestože jsem věděl,
který díl je potřeba vyměnit (pomocné ložisko na poloose, cena asi pár
stovek) a asi by to šlo udělat v garáži... jenže při představě, co všechno
se tam musí rozebrat a zase složit, jsem za to radši někomu zaplatil.
Přitom kotouče, destičky, lanovody ruční brzdy, filtry, olej, svíčky,
vyčistit škrtící klapku, pneumatické vzpěry pátých dveří, výměna světel...
to jsem všechno dělal sám. Akorát nějak nepotřebuju mít kompletní autodílnu
a na složitější věci si holt netroufám.

P.K.

út 21. 12. 2021 v 10:49 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>