Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 21 10:25:36 CET 2021

Děkuji za odkaz na tsmobile. Take nám A40 :-). Co se týče výměny nalepeneho
skla na displeji tak pokud to firma nezvládne (poškodí jinak funkční
displej a dotykovou část nebo jak to tam je) tak to už asi bude na jejich
zodpovědnost řekl bych pokud tedy nemají v podmínkách něco jako, že se
zrikaji zodpovědnosti a to pak asi nebude úplně super služba. Jasně stát se
může cokoliv. Předpokládám ale, že jsou na takové případy třeba pojištěni
nebo s tím u určitého procentu výměny počítají a mají patřičně nastavené
ceny (ostatně samotné sklo zas tak drahé není a většina z celkové ceny cca
1000-1500kc za vymenu např. u A40 je cena toho všeho okolo).