Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 21 09:47:04 CET 2021

V tomto se mi líbí iPhony, dělal jsem něco od iPhone 4 až po 7, ty
novější ne. Ti to mají šroubované, perfektně udělané, ke všemu se dá
dostat, nic není lepené, prostě na servis super.
Akorát mě dostali tím, že jsou schponi na jeden plíšek dát 4 šroubky,
každý s jinou délkou, kde je rozdíl třeba 0,4 a 0,5 mm. Takže jsem to
pomíchal, pak našrouboval jak mi to přišlo pod ruku a umrtvil tím celý
mobil.
https://guide-images.cdn.ifixit.com/igi/NOHmxYSYDGC6PvUB.full

Martin Hanek