Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Úterý Prosinec 21 09:18:58 CET 2021

Řešil jsem výměnu displeje u Samsung A40 tady:

https://tsmobile.cz/

Mobil jsem tam poslal, opravený přišel zpět. Dokonce jsem to řešil u dvou
různých telefonů A40, na jednom jen krycí sklo, jinak všechno šlo, na
druhém ani nic neukazoval (ale telefon jinak žil). To první stálo 1000, to
druhé 1500.

Můžete si tam zavolat, popsat problém, řeknou vám k tomu podrobnosti, co
obnáší oprava, jestli to půjde a kolik to bude stát. Nebo si tam v e-shopu
najděte svůj telefon a co by se tam opravovalo, hned je tam vidět cena.

P.K.

po 20. 12. 2021 v 22:46 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>