Re: páječka pro děti do SVČ

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 18 13:08:07 CET 2021

Jen info: změřil jsem skutečnou teplotu hrotu.
Je kousek pod nastavenou a zobrazovanou teplotou. Mám nastaveno 270C,
hrot měl cca 262C.
Chybu měření bych odhadl tak +0/-3C.

Odchylka může být dána mimo jiné i tím, že tady mám celkem zimu.
Páječka asi/možná nemá měření studeného konce, a tak počítá s vyšší
okolní teplotou.
Stabilita teploty při pájení je dobrá. A to je podle mě ten důležitější
parametr.

Při napájení 24V je start ze studeného stavu do plných 270C cca 7.5 sekundy.
Takže dobré, považuju to za dobrý kup.
Upevnilo mě to v mé lásce - uspořádání T12 prostě miluju.

PL