OT: stredni vlny

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 17 19:33:05 CET 2021

Zkuste se někdy pídit po tom, z čeho hrají ve studiích... Nemyslím zrovna
ČR apod. ale nějaké soukromé stanice.
Já vidím velikou výhodu FM v tom, že narozdíl od DAB a NETrádia to nic
nežere. Můžu mít přenosné šeptátko  a na dvě tužky to hraje týden.
DAB žere podstatně víc a nemluvím o NETrádiu. Když si ho pustím na mobilu,
tak 6-8 hodin a konečná..
FM rádio na staré nokii jede tak 3 dny v kuse...

Mě osobně mrzí, že všichni utíkají z SW a KV.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>