PPL zazrak :-)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 17 19:27:49 CET 2021

Já jsem zase unešen z České Pošty....
Na Banggoodu objednán ve středu 15.12. někdy odpoledne!!!!  modul a dnes mi
ho přinesla pošťačka.
Je fakt, že mají plno zboží tady v CZ a odesílají ze skladu tady, ale je to
vážně příjemné překvápko teď před Vánoci.
 A pošťačka chtěla podpis, což se mi líbí... nepůjde fixlovat s nějakým
fiktivním dodáním.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>