OT: stredni vlny

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 17 18:36:55 CET 2021

Chcete rict, ze vysilani 48kbps, ktere ma naproste strasne zvukove
artefakty po kompresi je lepsi nez soucasne klasicke FM? V multiplexech
kde je siren CR je tusim maximum 72kbps. A myslim, ze vubec nikde, ani
soukroma radia nejdou v bitrate pres 100kbps.

DAB je pro me naprosto mrtva a zbytecna zalezitost, ktera akorat zere
prachy. V dnesni dobe kdyz neni FM si radeji radio naladim pres
internet, kde si muzu jednak vybrat kodek a i vetsinou ze siroke palety
rychlosti, podle toho na cem posloucham.

S tim jak se budou data dal zlevnovat to bude cim dal tim
jednodussi...navic nejsem omezen tim kde se nalezam v jakem dosahu toho
ktereho vysilace.

RV