[OT] Podvod pri prodeji na bazaru (Marketplace)

Pátek Prosinec 17 14:24:58 CET 2021

Tak další, opět Polák (nejspíš to jsou nějaký kradený nebo okopírovaný účty
na FB). Tak už jsem tušil hned, že to bude podvodník. Ptám se odkud je, on
že Ostrava. Já mu píšu, že to má daleko, ake jestli chce, ať si pro to
přijede. Odpověď, že nemůže, páč je pracovně vytížen, ale pošle si kurýra z
Fedexu. Jo a taky mi hned nabízel o 350 Kč víc než je prodejní cena (7000)
:-)))

Tak se ho rovnou ptám "tak kolik chcete?" On že nerozumím, že kurýr mi dá
peníze a blablabla, já mu na to píšu "rozumím velice dobře, chcete ze mě
tahat peníze, nejste první". Poznal, že mu tady pšenka nepokvete a opustil
komunikaci.

P.K.

čt 4. 11. 2021 v 13:37 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>