OT: stredni vlny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 20:56:04 CET 2021

V autě mám DAB a ten rozdíl v kvalitě zvuku zvlášť vyšší kmitočty a vůbec
srozumitelnost (detaily) je dost výrazný oproti FM a to auto není žádné
zvukové studio a z okolí jde dost rušivých vlivu. Řekl bych, že tam i není
pouzita nebo o dost méně ta komprese dynamiky či jak se to nezyva. Radio se
umí přepínat mezi DAB a FM podle toho kdyz není dostupna DAB stanice tak se
přepne na tu samou stanici na FM a ten rozdíl je docela veliký. Zpět na FM
už se člověku pak moc nechce (asi jako když CD nahradite starou ojetou
kazetou).