RE: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 16 17:33:07 CET 2021

Platil jsem přes Paypal, ale nenapadlo mne to řešit přes něj. O ty drobné mi ani tak nešlo. Spíš jsem chtěl napsat hodnocení jako varování pro další kupující. Sám se hodnocením od jiných také řídím.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, December 16, 2021 5:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Jak jste platil?  Pokud prodejce zamítnul reklamaci, nebo se nechtěl dohodnout a e-bay v tom je laxní, funguje dobře Paypal..

Mě se stalo asi před rokem, že prodejce poslal modul napájecího zdroje ( panel display tlačítka) , ale uvnitř bylo jen oboustrannou páskou nalepeno závaží z plechu.

Nafotil jsem, poslal, ale e-bay tvrdilo, že hmotnost souhlasí, že to prověřili. A že fixluju já :-)

Tak jsem to reklamoval u Paypalu - tam to proběhlo OK a dokonce mi napsali e-mail a komunikovali... ,- záver že prodejci paypal zablokovali, protože podobných stížností měli už několik.

A samozřejmě vrátili peníze.

Asi za měsíc z e-bay přišel omluvný dopis, že ve spolupráci s paypal obchodníka zablokovali a jako satisfakci mi dali nějaké donaty nebo tak něco....