RE: páječka pro děti do SVČ

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 16 17:04:46 CET 2021

DD,

Mozete prosim vyskusat, ci ide aj s 12V napajanim?
Ja mam TS100 (stala nejakych 50E) a ta vacsinu veci co robim
bezproblemov zapajkuje. A 12V adapter sa vala hoci kde.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, December 16, 2021 4:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: páječka pro děti do SVČ

Tak páječka T12 s inteligentní ručkou dorazila.
https://www.aliexpress.com/item/1005003111426465.html
Je lehoučká, drží se celkem fajn.
Pokud ukazuje dobře, tak teplotu drží slušně. Ale nějaké přesnější měření pomocí termočlánku udělám až někdy.
Prodejce mi vyšel vstříc a dal k tomu hrot D24, i když ten oficiálně v nabídce není.

Zatím mám 2 výhrady:
- hroty se nedají měnit tak snadno jako u mé ručky s krabičkou Musí se odšroubovat převlečná matka, zasunout hrot a matku zase převlíknout.
No ale protože stejně skoro pořád dělám jenom se šroubovákem D24, tak to zas tak moc nevadí.
- mluví Čínsky
To je trochu problém, protože nevím, jak ji z čínského módu dostat, i menu je čínsky.
Ale teplotu jsem nastavit zvládl, a víc toho asi člověk stejně nepotřebuje.

PL