OT: stredni vlny

Čtvrtek Prosinec 16 12:24:12 CET 2021

čt 16. 12. 2021 v 12:05 odesílatel sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napsal:

> tak toto je diskutabilni. pokud ho upravim, tak to uz neni to originalni
> retroradio
> si pamatuji, jak nekteri lidi maem sileli uz jenom z toho, ze se kdysi
> radia preladovala upravou z OIRT na CCIRT,
> ze to nici historickou autenticnost zarizeni.
>
> bud mam retro radio, nebo neco, co si na to jenom hraje.

Záleží, co od toho chcete. Já tu tak vzácný a historický kus techniky
nemám, jen obyčejné plastové dvojče Toshiba s devadesátek a plastovou
televizi Tesla pluto. Být to nějaká dřevěná klasika, třeba takováta dřevěná
televize, co měla tvar spíš jako tesláckej osciloskop = bedýnka s maličkou
obrazovkou, tak tam bych původní střeva asi nerad ničil.

> osobne bych pak radsi sel tim smerem, ze si z ruznych zdroju posbiram
> 'streamy', kazdemu priradi urcity kanal a pustim nejaky jednoduchy slaby SV
> vysilac.
>
> skloubi to presne to: mam nove zdroje a nezasahnu do samotneho zarizeni
>
> akorat nejsem si jist legalnosti (uz si nepamatuji od kolika mW je to uz
> trestne)

Pokud je legální UHF modulátor ve videu, tak bude legální i AM modulátor.
Nakonec ten povolený výkon malého vysílače se určitě dá dohledat.

Jinak, mám radši, když ta stará věc žije dál, než když je to jen na výstavu
- a když na tom nenaladíte nic než šum nebo zrnění, tak je to fakt jen
mrtvá věc do vitríny.

P.K.