OT Antivirus bolo Log4j...

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Prosinec 16 12:22:44 CET 2021

Spokojene leta pouzivam ESEt I kdyz uz to neni uplna spicka jak byval
Nejlepe hodnoceny je v sec komunite delsi dobu Bitdefender Total Security
Ale ten maji v Alze jen v ramci mesicniho predplatneho - v Datartu maji cenu
pro 5 zarizeni na rok kolem 1200Kc
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of sam.hw
Sent: Thursday, December 16, 2021 7:09 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Antivirus bolo Log4j...

Zdravim,

ciste subjektivne:
pokud muzu, osobne nejradsi ESET. jednak mam s nim dobre zkusenosti (PC +
mobil), druhak, kdysi v pradavnych dobach, jsem mel osobni zazitky s lidma
kolem nich a jak reagovali na mnou doneseny novy vzorek viru na diskete :)

a naopak, vyvaroval bych se kaspersky, s tim mam zase z jedny firmy velice
zle zkusenosti.
kdyz jsem nahravali zdrojaky do repozitare, tak jeho cinnost vyskocila
podezrele nahoru a taky 'cirou nahodou' zrovna tehdy zacala vehementne
odesilat svoje 'servisni pakety'
na centralu.

k ostatnim mam vicemene neutralni vztah.

:)

--------------------------
  Sam
--------------------------

> Sent: Wednesday, December 15, 2021 at 10:20 PM
> From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: OT  Antivirus bolo Log4j...
>

> [preposielam]
>

> Dobry vecer,
>
> chcel by som sa spytat na antivirusy a internet security ochrany pre
> windows v jednom balicku. Ktory z programov v Alze by ste mi
> doporucili ako najlepsiu ochranu? Zatial som pozeral Norton Security,
> ale neviem ci ma obidve ochrany v jednom programe. Potom je este Eset AVG
Avast a Kaspersky.