OT: stredni vlny

Čtvrtek Prosinec 16 11:47:59 CET 2021

Myslím že udržovat vysílač pro pár nerdů s krystalkou je celkem luxus. Máte
už i DAB, které by snad časem mělo nahradit i FM vysílání.

Pokud chcete zachovat retro rádio, tak si ho upravte... já mám třeba retro
televizi, černobílou a samozřejmě hraje, dokonce obraz je v HD :-) S
televizí je to easy, tuner z videa je nejrychlejší řešení. S rádiem je to
vlastně ještě jednodušší, použijete jen zesilovač a repro a pustit tam
můžete co chcete. Třeba youtube z mobilu přes bluetooth.

P.K.