OT: stredni vlny

Čtvrtek Prosinec 16 10:53:53 CET 2021

Nejen krystalky.
V pokynech pro přežití se doporučuje, aby v balíčku pro přežití byl i
tranzistorák se zásobou baterek.
Co teď naladit v případně nějaké katastrofy?

Údajně se má utlumit i vysílání VKV stanic.

Vzpomněl jsem si, že jsme s manželkou kdysi diskutovali, že někdy zajedeme
poblíž liblického vysílače,

natáhneme drát na strom, píchneme do ornice nějakou železnou tyčku jako
uzemnění a zkusíme,

jestli to rozsvítí žárovku.

Nebo třeba tohle:

https://www.zive.cz/poradna/pcie-lpt/sc-20-cq-704115/default.aspx?
consultanswers=1

Když jsem to četl, vzpomněl jsem si, že až budu v důchodu zkusím na LPT
ubastlit AD a DA převodník

(mám nějaké IO, kdysi jsem byl na jednom školení, tak jsem si o ně řekl) a
splácat v BASICu nějaký obslužný prográmek.

Taky už to s dnešními počítači a wokny nejde (no možná nějak jo, ale je to
určitě složitější a tak moc se mi v tom šťourat nechce).

:-(

---------- Původní e-mail ----------
Od: JP <dodo.hw na jnc.cz>
A co budou chytat krystalky....?