OT: stredni vlny

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Prosinec 16 10:43:23 CET 2021

Zdravim,

ano, potvrzuji ten problem.
dokonce jsem v nejakych starych krabickach nasel i germaniovou diodu (i kdyz ruskou),
dokonce pripojil i vysokoohmove sluchatka - slysitelnost nulanulanic.
jesteze jsem to zkousel nejdriv vecer sam pro sebe, nez jsem s tim vyrukoval synum na oci.
nedockali se zklamani, jak tatka zas 'neco neumi' :)

akorat mne nejde do hlavy - kdyz se kdysi dalo krystalkou chytat signal malem z cele evropy,
sla fakt ta sila signalu (vykon vysilacu) natolik dolu,
ze dnes uz nejde slyset ani vysilac do cca 50km ani v noci, kdy jsoou nejlepsi podminky?

osobne jsem spis predpokladal, ze mam vadnou diodu (i kdyz jsem jich zkousel nekolik)

:)

  Sam