[OT] Log4j - klice od pulky internetu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 15 20:14:29 CET 2021

On Wed, 15 Dec 2021, Jindroush wrote:

> Cokoli. Proste prinuti tu knihovnu, at neco stahne z internetu a spusti, pod
> pravy toho serveru. Samozrejme se bude lisit kus od kusu, jak zavazne to

Prinuti je v tomhle pripade silne slovo. Tu knihovnu snad psaly opice
ze tam zadelaly funkci kdy se do pruchozich dat da vlozit povel ke
stazeni a spusteni kodu odkudkoliv. Navic presto ze tu funkci nikdo moc
nepouziva tak je default zapnuta. Tohle mi na knihovnu pro zpracovani
logu prijde jako naprosto uchylna vec.