[OT] Log4j - klice od pulky internetu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Prosinec 15 16:39:58 CET 2021

Dobrý den

Díky za informaci. O den předběhla naše security, takže když poslali
varování, tak jsem mohl obratem odpovědět, že na mých strojích je už
hotovo. Dodavatel jednoho "postiženého" systému odpověděl, že nová
verze, která problém odstraní, bude v prvním čtvrtletí :-) Jeho
součástí je Apache. Update knihovny na 2.16.0 nic nerozbil.

Zeman