Re: Fixace ploché Lipol baterie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 15 11:03:06 CET 2021

Povrch krabičky lehce přebrousit, očistit IPA (jestli je to ten vršek, tak
fakt není hladký, on tak jenom vypadá, to, co leží na skle hladké je). A pak
už oboustranka, buď slušnější pěnová, nebo gelová (ale s tou gelovkou
opatrně, taky by se mohlo stát, že bude baterie bez destrukce nevýměnná).

Druhá varianta je to redesignovat a udělat tu krabičku s baterkou jako
výměnnou a tu lipolku do toho zalepit nafest.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 15, 2021 10:53 AM
Subject: Re: Fixace ploché Lipol baterie

Neumím si představit, že by se oboustranka typu "pěnovka" odlepila
z dobře připraveného podkladu.
No ale když to tvrdíte...

Tak bych vzal nějakou normální kvalitní 1-stranku a na to víčko ji
nalepil sekunďákem.

Nicméně i ta vycpávka je jednoduché a snadné řešení. Molitan ne, ale
takové ty
tvrdší pěny, do kterých se balí třeba mainboardy nebo PC karty.
Často jsou červené, ale občas i bílé. Bude to nějaký polyetylém nebo
něco takového.
Ty jsou věčné.

A ty barevné se i pěkně řežou polovodičovým laserem. Vyrábím tak do
svých věcí
různá těsnění nebo vycpávky na míru.

PL