Re: Solární topení

AZe aze na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 12:20:03 CET 2021

Dvě vzpomínané novostavby s malou FVE (trochu sluníčkoví bratři, panelákové
typy, jeden to prý pořídil jen kvůli dotacím), mají obě elektrické podlahové
topení. Dráty v podlaze. Eko naruby. Jeden topí dřevem v krbu....
aze

V nasej obci to zatial funguje tak, ze teraz v zime, vecer, ked ludia pridu
do tych 100 novych domov a vsetci si zapnu moderne elektricke kurenie, tak
ja mam v zasuvke 190V a "ziarovky" (nielen normalne ale aj tie ekoteror
Gen.2, samozrejme) poblikavaju. A to tych 100 novych domov je napajanych z
fungl noveho trafa, no ale co to pomoze, ked je pretazene 22kV vedenie
spolocne pre vsetky trafa v sirokom okoli, ze. Ked o 2-3 roky pridu tie
solary na kazdej tretej streche, tak ak omylom zaznem svetlo cez den v
lete, tak mi to tie "ziarovky" jednoducho vystreli z objimok.

Riesenim samozrejme je zakazat objimky.

wek