Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 10:12:31 CET 2021

Normálně na to otevři dispute a dej tam jako důvod problém s trackingem. Do description napíšeš, že podle trackingu je zásilka doručená, ale v ruce nic nemáš a jestli se mohou podívat, kdo jí převzal.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 12. 2021 21:06:28
Předmět: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Hezký večer, objednával jsem z Ali   (ze skladu SRN)  a  zboží přepravuje společnost LAPOSTE
Dá se nějak zjistit, kdo  zásilku u nás doručuje zboží zde v CZ?
Zboží dodnes nemám, tracking se tváří , že je doručeno, prodejce  chce, abych potvrdil převzetí a že mi pak vrátí peníze.
Poradíte co s tím?

Už před měsícem mi z Ali přišlo zboží - úplně jiné, než objednané. Ale neřešil jsem bylo to za pár korun.
Tohle je dražžší...