RGB LED pasek - napajeci napeti

Úterý Prosinec 14 08:47:18 CET 2021

Update: nechal jsem to trvale svítit s napájením 10,8V (zdroj 12V +
nastavitelný DC/DC měnič), LEDky svítěj, rezistory neshořely, víko
akvárka je vlažné (a pořád stejně bílé).

Akorát něco trochu odešlo v tom kontroleru, B (modrá) nejde úplně vypnout,
pořád slabě svítí. Kontroler napájím 5V, ale výstupy jsou spínané na GND,
takže nějaké emitory tranzistorů.

P.K.

po 13. 12. 2021 v 17:06 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>