Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 13 22:07:38 CET 2021

Pokud potvrdíte převzetí, tak Vám zaručeně žádné peníze nevrátí!

Jelikož už jste se s prodejcem pokoušel problém vykomunikovat, otevřel
bych spor a doložil to že po Vás chce potvrdit převzetí a pak vrátí
peníze. Dále bych argumentoval tím, že mi zboží nebylo doručeno a u
čísla balíku není žádné místo doručení specifikováno.

Libor