[OT] gmail prihlasovani

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 13 15:02:05 CET 2021

> Gmail umoznuje udelat takovou vyjimku ? Podle IP adresy klienta nebo
jmena uctu ?

Tak jen aktualizace stavu věcí.

Google mě tak dlouho uháněl s "bezpečnostními incidenty" pocházejícími z
legitimního provozu z postfixu běžícího na jednom z mnou provozovaných
systémů, že jsem zrušil "méně bezpečné aplikace" či jak tomu google říkal,
zapnul jsem pro účet dvojfaktorovou autentizaci, a pro postfix vygeneroval
"heslo aplikace".

Google ho náhodně vygeneruje po dvojfaktorovém přihlášení, mělo myslím
16znaků, a pro moje účely to takto funguje naprosto dostatečně. Linux všem
userům mailuje to co má, a já jsem tedy spokojen.

tak třeba to někomu k něčemu bude.

jd