Re: Solární topení

Pondělí Prosinec 13 14:22:42 CET 2021

Co to je "líp"? Na plochu zabranou na střeše proti fotovoltaice asi jo.
Na peníze nejspíš ne. Tyhle trubicové kolektory jsou snad nejdražší.
Něco u nás vyrábí Vacusol, ale nenašel jsem tam ceny. Jedině jim napsat.
Ale než doma hledat místo pro akumulační nádrž ( rozumné by bylo ohřívat
tím bojler) a pak v létě řešit co s přebytečnou energí aby se panely
nepřehřívaly, to bych radši bral tu fotovoltaiku.

Anděl