Nebyl nalezen subjekt

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Prosinec 13 00:10:17 CET 2021

Jak je to s možností koroze zevnitř? Přece jen se tam nějaká vlhkost
dostane. Mám ji tady také, ale zatím jsem ji na nic nepoužil, zdá se mi dost
tenkostěnná. Pro daný účel by asi byla lepší, i když menší, nevratná láhev
od chladiva R410A, ta je ze silnějšího plechu, ale blbě se dnes shání.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Aleš Procháska
Sent: Sunday, December 12, 2021 11:33 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT:

Pak asi nezbyde než si to spočítat z vodního objemu nádoby a objemu plynu
(helium lze při těchhle nízkých tlacích počítat jako ideální plyn) nebo
věřit tomu co se píše na netu (PS = 18 barů). Čistě teoreticky (prakticky to
odporuje předpisům) by z toho tedy vzdušník na 10 barů udělat šel.

Aleš Procháska