OT:

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Prosinec 12 22:09:25 CET 2021

ad závit: z podobných rozměrů je normalizovaný M18x1.5, v hrdle s osazním pro o-kroužek, dál je tomu podobný kónický závit 17E (není to totéž co žárovkový E17). Nebo cokoliv jiného, úmyslně nekompatibilního - u jednorázovky to lze.

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Procháska
Sent: Sunday, 12 December, 2021 21:58
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT:

Na každé tlakové nádobě musí být napsaný (vyražený, tady možná natištěný) pracovní (PS) a zkušební tlak (PT), udává se v barech. Tady to bude určitě taky.
Jen upozorňuju, že je to jednorázová nádoba, takže kromě toho, že by se neměla znova plnit (viz Wöhlerova křivka) tam nemusí nutně být PS = 2/3 PT, což je u nádob pro opakované plnění v zájmu vlastní tělesné integrity rozumné dodržet :-)

Aleš Procháska