Re: optočleny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Prosinec 12 17:47:09 CET 2021

Ne, tam je určitě Tx a za ním nějaký budič. Já jsem si ho před mnoha
lety rozebral a něco i nafotil. Ale fotil jsem to tehdejší technikou a
tehdy mne ten budič nezajímal. Ono to bude něco jako ULN2803 a asi to má
nějaký pull up. Pamatuji si jen, že je to osmikanálový budič, který se
používá na něco jiného a jedno hradlo je tam volné, tak skrz něj
prohnali ten Tx - asi jako pro zvětšení odolnosti, nebo nevím z jakého
důvodu. Ten budič je nějaký začínající na "A", ale nemohu si vzpomenout.

Ten interface mám skoro pocit, že dělal nějaký student, kterému někdo
řekl: "je tam invertor, tak musíš jeden kanál otočit". A ten student
otočil ten obrácený kanál. Takže to došlo k tomu, že oba kanály stále
svítí a navíc ten Tx je v té méně výhodné pozici. Jenže dvoje inverze se
nějak vyrušila a ono to náhodou hodinu fungovalo, tak to tak nechali.

Možná by to fungovalo i s tou ILD2, ale musel bych oba směry otočit.

Já jen prostě nechápu, co v tom mojem posledním schématu dělá inverzi.
Asi už jsem dnes měl moc čaje. Tedy asi je chyba v tom, že je to
tatranský čaj.