Re: Přesnost rezistoru

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Prosinec 12 14:31:41 CET 2021

Tak jsem zpracoval svůj kotouč.

V příloze data změřená na Teledyne T3DMM6-5-SC s nastavením 200kOhm 2Wire 100PLC, poslední digit jsem nezapisoval (náhodné číslo).

Kotouč je PHYCOMP 62kOhm batch 3852320826 výroba 0524, začátek, prostředek a konec kotouče, soutěžní otázka (o pivo na letní listovici) jaká přesnost kotouče ?

Výsledek mě mile překvapil, ta gaussovka tam je ... Je to ale kotouč s datem výroby 0524 takže třeba starší technologie byla poctivá.

S pozdravem,

  František Burian