OT: vymena displeja na mobile / folia

MP oklovap na gmail.com
Neděle Prosinec 12 10:46:51 CET 2021

Vyzera ta folia naozaj akoby mala byt odstranena. Najorv by som skusil
pozriet rozborku a zbirku na youtrubke, urcite sa tam nieco najde.
AK by tam boli ine displaye, asi by som opatrne odstranoval a daval
pozor, aby s foliou neodislo aj nieco neziaduce.
Tak, ci onak, predpokladam, ze v tejto chvili je to uz davno vymenene,
alebo objednany novy display   : )

mp

Dňa 11. 12. 2021 o 17:29 iko napísal(a):