Re: páječka pro děti do SVČ

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Prosinec 11 20:25:56 CET 2021

Já si před lety koupil na ALI kopii Ksegr T12 a spokojenost. Koupil jsem
všechno jako stavebnici včetně rozloženého pajeciho hrotu, který jsem
skládal pomocí jiné funkční paječky :-). Koupil jsem jenom ten přední
panylek PCB. Trafo jsem použil nějaké z ntb 19V. Krabičku jsem si vytiskl
resp. vytiskl jsem si drzak na přední panel a jako krabičku použil AL
krabičku ze starého šuplíku na 3.5" HDD do kterého se to všechno vešlo
včetně zapouzdreneho trafa (komplet krabička trafa takže stačilo jenom
ustrihnout konektor a napájet do panelu, trafo jsem nemusel ani rozebirat a
krásné se vešlo do té AL větší krabicky). Od te doby má k ní takový kladný
vztah a není to pro mě jenom krabička :-). Tak možná zkusit, aby děti něco
takového sestavili?