Re: páječka pro děti do SVČ

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Prosinec 11 00:04:06 CET 2021

Zaregistroval jsem, že často odchází. Kupoval jsem sadu s horkovzduškou,
asi 38$. Dobrej kousek. Mě se ale nejlíp pájí s páječkou typ agent. Chce
to cvik, ale máte jednu ruku volnou. Adaptér na kovohutě cívku 3D tisk.
Je to levnější klon páječky naruby že máte oběr uce volné, kolem 200$,
kdy to podávání je automatické s pedálem pod stolem.