[OT] was: pjeka pro dti do SV

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Ptek Prosinec 10 10:14:59 CET 2021

Ted jste mi to pripomeli – byla to stavebnice nejake krystalky.

Dokonce tam tusim bylo vice variant.

Behal jsem tenkrat s dratem po zahrade a delal antenu :)

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, December 10, 2021 9:57 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: páječka pro děti do SVČ

Asi jsme měli stejnou:-)

Bylo tam měděné "kladívko" a nahřejval jsem ho na sporáku:-)

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiří Nesvačil <nesvacil na posys.eu <mailto:nesvacil na posys.eu> >

Moje úplně první ruská stavebnice měla jako páječku snad jen měděný hrot
a ten se nahříval snad nad svíčkou ... . Nebo tam bylo takové dřevěné
neregulované polínko na 220V. To se samozřejmě nepoužilo a použila
nějaké ERS50... .

Pokud se s tím nechcete moc trápit, tak by páječka měla mít hrot
vytápěný v celku a ne spojovaný ve dvou kusech. Tak se dívám na ty
páječky dnes. To, že to někdě nehřeje a trápíte se s tím je právě ten
převod tepla z důvodu dvou kusů a nedokonalého spojení.

Jirka