Koncorocna HW listovica

Petr Labaj labaj na volny.cz
Ptek Prosinec 10 09:35:12 CET 2021

Nezevšeobecňoval bych.
V tom roce 1830 ta zásuvka dočasně fungovala jen proto, že zrovna čekali
kontrolu z C&K ministerstva elektrických drah.

A k tomu získání techničáku legální cestou: pokud je problémem bolest
při vlastním vpichu (jiná možnost mě nenapadá), tak se tomu dá zabránit
zakašláním.
Fyziologicky nějak funguje, že v okamžiku zakašlání tělo na chvíli
nevnímá jiné bolestivé podněty.
V praxi jsem si to hojně vyzkoušel, když jsem si po zlomení kolene musel
sám sobě každý den píchat injekce do břicha.
Jen je třeba na to upozornit píchací sestru, aby se nelekla.

PL