[OT] SSL https atd...

tvrtek Prosinec 9 21:56:09 CET 2021

Tak to bude na dlouhe zimni vecery, tady je asi postup, jak vygenerovat
zadost o certifikat a exportovat privatni klic, to jde, ale co dal?
How to create CSR and private key from IIS | by Sérgio Azevedo | Medium
<https://medium.com/@thylux/how-to-create-csr-and-private-key-from-iis-3965191d67fe>
Ma nekdo link na kompletni postup pro zacatecnika, abych si udelal
ramcovou predstavu, co to obnasi?