[OT] SSL https atd...

Tom Meinlschmidt, HWConf hw na meinlschmidt.org
Čtvrtek Prosinec 9 21:18:43 CET 2021

system/browser ma sadu root (korenovych, CA) cerrtifikatu, kterym duveruje. Vy svym self-signed vlastne mate svoje vlastni CA, kteremu prohlizec neveri - pro svoje domaci ucely se da udelat, aby ho prohlizec uznaval, ale neda se to pouzivat na veci, co behaji na internetu. Tam opravdu pouzit cokoli, co je bezne overitelne
z prohlizece - treba zminovany let’s encrypt

tm