Re: ESP8266 a sériový port

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 9 12:57:53 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

myslim si, ze najlepsie riesenie je pouzit externy cip, ktory bude
emulovat seriovu linku a data posielat do ESP. Nieco napr. od Maxima
alebo maly mcu.

SW-riesenie si podla mna vyzaduje uz blizsie poznanie fungovania ESP a
to, ako je riesena komunikacia cez WiFi. Teda ci bezi na nejakom
interrupte alebo nie. SW uart potom mozete riesit cez prerusenie
dalsieho casovaca, a to tak, ze pouzijete oversampling jedneho bitu a
skutocnost, ze UART ma toleranciu tusim 5 percent. Ostatne je uz len
stavovy automat.

Neviem ake su ine dalsie riesenia, ale takto by som to riesil ja.

A.