Re: ESP8266 a sriov port

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
tvrtek Prosinec 9 12:54:53 CET 2021

Takhle ne. Tedy ne jednoduše. Jako všichni, tak i ESP si počká až na
konec stop bitu, takže až za ten můj devátý bit. Něco jako 8N0 neexistuje.
Ale dá se například udělat nějaký převod na I2C nebo jinou sběrnici :)
Ale to už bude složitější, než to opsat pomocí toho osmibitu, kterej
udělá serial<->serial. Prostě z PMP (Point to Multi Point) udělám PTP
(Point To Point).

Ale je to takové neelegantní a nezábavné.