Re: Vybíráme svařovadlo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 9 09:35:13 CET 2021

Ja jsem skoro zajasal kdyz jsem to videl...ja bych neco takoveho
malinkeho chtel do panelaku... Mam 2kg potapecskou flasku na argon a
chtel bych nejakej mikrohorak. Tohle by se mi libilo, ale minimum 20A je
na me jeste moc...chtelo by to tak 10A a urcite bezdotykove zapalovani.
Kdyz jsem v tom videu videl jak tak lepi tu W elektrodu tak se mi delalo
spatne.

Potreboval bych neco na hodne tenke plechy. Treba vejfuky do modelu jsem
varil naposledy uhlikovou elektrodou (elektroda ze suchyho clanku) a
obycejnym usmernenym trafem s triakovym regulatorem, ale da se s tim jen
rozvarovat soubezne plechy.

RV