Re: OT: vroba DPS

Petr Labaj labaj na volny.cz
tvrtek Prosinec 9 09:17:53 CET 2021

To zní velice lákavě.
S tiskárnami mám velký problém. Nové laserovky stojí z hlediska krytí za
prd.
Drivery pro nějaké W10 mě opravdu nevzrušují.

Ale jak to případně zprocesovat?
Jsme bohužel od sebe proklatě daleko.
Takže snad nějaké PPL? Byl byste prosím případně ochotný do strčit do
nějaké krabice?

Kdyby to náhodou vyšlo, tak velký dík předem. Zvlášť pokud je to
doporučený typ
s razítkem od pana Hudečka.

PL