Re: OT: vroba DPS

Vla Andl vaelektronik na vaelektronik.cz
Steda Prosinec 8 21:55:57 CET 2021

Tak to by mě zajímalo, co to je za fólii. Po tom co jsem někdy před 20
lety zjistil, že tyhle fólie jsou nepoužitelné (dneska už může být něco
úplně jiného), nejprve jsem se snažil vybělit a ustálit staré filmy pro
výrobu DPS a pak jsem sehnal nějaké staré filmy Orwo 12x18 cm ve
Fotografia Praha a nakonec ten film, jak jsem o tom psal. Od té doby
jsem fólii nesháněl.
Anděl