Re: OT: vroba DPS

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Steda Prosinec 8 15:01:04 CET 2021

Kdysi dávno jsem udělal popis jak to dělám já. V podstatě se dodnes nic
nezměnilo. Jen dnes svítím UV LEDkou a vrtám čínskými karbidovými
vrtáčky. Jo a používám nějaký plníci (na bombičky) fix na tabule od
Pilotu. Za hodinu až hodinu a půl od návrhu mám hotový tišťák na slole.
Nejdéle trvá vytvrzeni Positivu 20.

http://ok1uga.nagano.cz/foto_dps.htm

     Martin.