Re: Vybíráme svařovadlo

AZe aze na seznam.cz
Středa Prosinec 8 13:14:12 CET 2021

Je mi jasné, že svařování je věda, já patřím mezi amatéry. Takže se spokojím
s CO2 a argonem, třetí flaška by byla zbytečná.
Ještě jsem si "na lítačku", abych nemusel po zahradě tahat 12kg Andela s
flaškama a na vozíku, pořídil tuto hračku:
https://www.youtube.com/watch?v=bNFF7zxSKWA&t=4s
Tady:
https://www.pantermax.cz/MMA195LCD-invertorova-svarecka-MMA-TIG-SET-4-d132.htm
Včera k nám přijel z FM nějaký Korejec pro kompresor (!), a když to uviděl
(zrovna to přišlo), málem vypadl z kalhot :) Hned to fotil, asi to ještě
neviděl. A za tu cenu... :)
aze

-----Původní zpráva-----
From: T. Meinlschmidt
Sent: Wednesday, December 08, 2021 12:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vybíráme svařovadlo

existuji tabulky pro mag/mig, co se s jakym plynem vari. Cisty Ar
(4.6/4.8) je spis jen pro TIG,
pro nerez s MIG byva ta smeska 98% Ar + 2% CO2, pro svarovani beznych
oceli mi prijde skoda davat extra penize za 82% Ar + 18% CO2,
takze mam jen cisty CO2

neco viz tady https://www.ewm-group.com/cs/fachwissen/schutzgase.html

tm