zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Prosinec 7 22:21:01 CET 2021

Tak tohle znam, za mlada jsem chodil ke znamym naproti FELu do VSCHT delat plosnaky (perfektni, i oboustrane, zlacene, rucne vrtane...). Jednou jsem tam upustil na podlahu a rozbil litrovou flasku plnou acetonu. Pri pokusu otevřít okno se ozvalo "Co blbnes, bude tu zima". Jo katedra petrochemie, v  bludisti VSCHT se dalo pouzit doslovne "jdi za nosem".
Jinak ted mam doma spis problem s nizkou vlhkosti, resp s absolutnim obsahem vody ve vzduchu, elektrostatika je svine.

Radek (benedikt2hw.cz)

-----
Není příbuzná s to mojí? Vaří, suší prádlo, celý den doma na HO, ale okno za celý den neotevře. Byla by jí prý zima...