Re: OT: vroba DPS

Jiri Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
ter Prosinec 7 13:51:37 CET 2021

Tak už jsem našel co jsem hledal, ale už se nedodává

*ProtoMat D104*- model spojující ultrafilaový laser pro přímé vypalování
jemných motivů a mechanickou frézku pro odběr většího množství mědi nebo
vrtání otvorů a frézování obrysu desky.

Průměr laserového paprsku je pouze 15 um, což umožňuje výrobu vodivých
cest o šířce 50 um a izolačních mezer 30 um.

Rychlost mechanického vřetene je 100.000 ot/min, rychlost laserového
strukturování 1 mm/s na 18 um Cu, rychlost posuvu 100 mm/s, počet otvorů
100/min, rozlišení 1,0 um (0,04 mil), opakovatelnost ±1,0 um (±0,4 mil).
Součástí dodávky je software pro import dat a řízení frézky

http://www.spezial.cz/lpkf/index.html

i cena ostatního co dodávají je někde jinde

mechanické:
LPKF ProtoMat E44	252 000 Kč bez DPH, cena za komplet (frézka + odsávání)
LPKF ProtoMat S64:	551 300 Kč bez DPH, cena za komplet (frézka + odsávání + kompresor)

laserový:
LPKF ProtoMat ST	2 450 000 Kč bez DPH (komplet hardware + software, instalace a zaškolení)

JL