Re: OT: Potovn do Polska

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
ter Prosinec 7 11:44:16 CET 2021

Hledal jsem chvili ted na serveru Mezinarodni postovni unie
https://www.upu.int/en/Home nicmene ten web je strasne neprehlednej a
nenasel jsem to co jsem hledal...

Nicmene pokud si pamatuji z nejakeho jednani kdysi davno tak delba
postovneho v mezinarodce je 40/60 ve prospech cilove dorucovaci sluzby.
Jen prave netusim jakym zpusobem se ta celkova cena vlastne tvori.

Takze to, ze jsou zasilky smerem do CR levnejsi muze znamenat uplne neco
jineho.

Stejny balik z Nemecka do CR jestli koukam spravne je za 14 ecek.

RV