Re: OT: vroba DPS

Jiri Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
ter Prosinec 7 11:42:48 CET 2021

/www.voltera.io <http://www.voltera.io/>/

/https://youtu.be/N6nEgN4THRE/

Ještě jsem našel

    BotFactory SV2

/
/

/www.botfactory.co <http://www.botfactory.co/>/

/https://youtu.be/y9T9oN5gXE4)
/

Spíše se mě jedná o praktické zkušenosti pro školní účely a ne do fy.
kde se o to stará jeden člověk a umí to obsloužit.

popis je
https://www.dps-az.cz/vyroba/id:72204/tiskarny-pro-vyrobu-desek-plosnych-spoju

JL

//