OT: Alza bylo Win11 - TPM modul

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
ter Prosinec 7 09:53:20 CET 2021

Drazsi vsechno asi nemaji a kdyz to vezmu sulnul vsechno dophromady tedy:
skvelej web
moznost nadstandardnich sluzeb
koupit velky sortiment na jednom miste za jedno postovne
moznost alzaboxu, ktery mam za barakem
rychlost doruceni

uz jsem tam kupoval i sporak

Jinak z poslednich vyjimek je jedine pracka coz jsem resil pres Datart,
kde teda byli dva manici co pracku nastehovali az do koupelny a zaroven
sbalili starou a veskerej obalovej material z nove...za 20 minut hotovo
bez starosti.
A pak dva disky do serveru Toshiba N300 NAS 4TB, ktere mel v nejake akci
Mironet takze byly extremne levne veskrze celou CR a navic je Alza ani
nemela.

Takze ano...zrejme vychazi draz, ale dokud funguji tak jak funguji tak
jim rad nejakou korunu klidne navic pustim rad.

RV