OT: Alza bylo Win11 - TPM modul

Karel M a8dtljb na gmail.com
ter Prosinec 7 06:32:14 CET 2021

Já tam třeba nakupuji nářadí. Například věci od modrého Bosche, někdy mají
dobré ceny a zatím to bylo vždy nerozbalené s origo pečetí.
Nebo i kování na dveře, bity do šroubováku. Oproti kamennému obchodu je
cena o třetinu až polovinu nižší.
To vše se spojitostí s další výhodou, což je AlzaBox, odpoledne objednám,
přes noc dovezou do města a v 6h ráno vyzvednu. Nikde nikdo, žádná fronta,
žádný prodavač nabízející prodlouženou záruku.
Počítače a mobily moc nekupuju.
Karel